hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|خدمت‌رسانی هزار دستگاه تاکسی در مرکز شهر در روز عرفه و عید قربان

قم|خدمت‌رسانی هزار دستگاه تاکسی در مرکز شهر در روز عرفه و عید قربان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از خدمت‌رسانی بیش از هزار دستگاه تاکسی خطی و گردشی در مرکز شهر در روز عرفه و عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگاررویداد ایران از قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه برای روز عرفه و عید قربان ۵۰۰ دستگاه از تاکسی‌های خطی اطراف حرم مطهر و بیش از ۵۰۰ دستگاه گردشی سرویس دهی خواهند داشت، اظهار کرد: عمدتا این تاکسی‌ها در میدان شهید مطهری، تقاطع بلوار بهار و شبستان و ارم، میدان جانبازان، چهارمردان تقاطع عماریاسر، سه راه بازار و چهارراه بازار از یک تا ۶ بعد از ظهر مستقر خواهند بود و خدمات رسانی انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰ نفر از پرسنل سازمان و شرکت‌های تحت پوشش نسبت به کنترل و نظارت خدمت‌رسانی ناوگان انجام وظیفه خواهند کرد، تصریح کرد: ۱۵ اکیپ خودرویی با ماشین و ۴ گشت موتورسوار برای نظارت داریم که در این ایام به صورت ویژه فعال خواهند بود.

عزتی با اشاره به اهتمام مردم به ارائه پول خرد به تاکسیرانان، گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم کرایه را بر اساس آنچه که روی برچسب نصب شده پراخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از پرداخت کرایه‌ای اضافه بر مبلغ درج‌ شده بر روی برچسب تایید شده سازمان تاکسیرانی خودداری کنند، افزود: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در تماس با تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۵۱۳۳ عنوان کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد